
Az ígéret új marketing szemléletből
A klasszikus marketing alapja az ígéret. Vedd meg ezt az autót és boldog leszel. Használd ezt a sampont
A klasszikus marketing alapja az ígéret. Vedd meg ezt az autót és boldog leszel. Használd ezt a sampont
Kinek szánom ezt az írást? Ebben az írásban nem csak a szemléletről, a szellemiségről és a jellemzőkről írok.
A kommunikáció három lehetséges forrása Amikor kapcsolatba lépek másokkal -az egyszerűség kedvéért legyen ez a továbbiakban a szavak
Lehet-e az új marketing tárgya bármi? Amikor azt mondom: az új marketing nem mindenkinek való, ugyanis nem bármilyen
A manipulatív kommunikációról “pályaelhagyóknak” Sokan sokféleképp igyekeznek megfogni, mitől is lesz manipulatív a kommunikáció. És bizony a jószándékú
A kommunikáció és a tiszta teremtés Amikor nem az agyamból kommunikálok, hanem szellemi és/vagy mentális kapcsolódásban vagyok (intuitív,
A szavak ereje, avagy a provokatív kommunikáció az új marketingben A lelki segítői csoportomban szóba került a provokáció,
Az új marketing tanítás – amíg megérkeztem Kis híján középiskolai tanár lettem. A gyakorló tanításon ismertem fel, hogy