Önnek mire van szüksége?

Információ gyűjtés a piaci szereplőkről

A tanácsadás amolyan misztikus, ugyanakkor túlhasznált kifejezés. De egyelőre nem tudunk jobbat. Ami minden ilyen esetben közös, hogy mi nagyon keményen őrizzük független tanácsadói szerepünket. Vagyis nem azért mondunk bármit, hogy aztán jól eladhassuk a szolgáltatásainkat. Persze, könnyen előfordul, hogy az a megoldás, ha meg is valósítjuk, amit javasoltunk. De bőven volt olyan helyzet, amikor kifejezetten olyasmit tanácsoltunk, amit mi nem tudunk megoldani. Szerencsére vannak nagyon jó szakemberek, akik speciális tudással rendelkeznek egy-egy területen, és hozzájuk irányíthatjuk ilyen esetben ügyfelünket. Igen gyakran pedig házon belül van a megoldás, mi csak segítünk megtalálni. Amiben ránk számíthat:

Lehet, hogy összetett, hosszabb távú a megoldandó feladat, amihez a véleményünket kérik. Ilyen szokott például lenni a megkülönböztetés (szakszóval pozicionálás) kialakítása, vagy az image, márka kérdésköre.

A másik jellemző kérdés a különféle stratégiákra irányul: hogyan árazzunk, milyen legyen a termékkínálatunk, hogyan viselkedjünk a piacon.

Gyakori helyzet az is, amikor egy sürgős, alkalmi, azonnali döntést igénylő kérdéssel keresnek meg bennünket. “Belépett egy új versenytárs, és tucatjával viszi el az ügyfeleimet. Mit csináljak?”, “Ajánlottak egy hirdetési felületet egy újságban. Érdemes ott hirdetni?”

Speciális tapasztalatunk van a direkt marketing területén, így aztán szívesen segítünk ebben a témában. Nagyon kacifántos a szabályozás, szigorú előírások vonatkoznak a direkt marketingre. Nagyobb részével tisztában vagyunk, különleges kérdéseknél viszont erre szakosodott partnerhez irányítjuk az érdeklődőt.

Amiben tudunk segíteni: hogyan lehet a személyes adatokat kezelni, mi a teendő, ha valaki webáruházat szeretne indítani, hogyan legyünk szabályosak hírlevél működtetésénél. Ami pedig a tervezést és a folyamatot illeti, olyan kérdésekre kell gondolni, mint hogy e-mail kampányt hogyan érdemes indítani, mikor javasoljuk a telefonos utánkövetést, mikorra időzítsük a hírlevél kiküldését.

Értékesítőkkel és telemarketinges kollégákkal dolgoztunk sok éven keresztül. Ott létszükséglet egy megfelelő motivációs rendszer kialakítása és működtetése. Leginkább ilyen helyzetekben tudunk tanácsadással segíteni. Ugyanakkor bizonyos szektorokban a munkaerőhiány vagy a nagy elvándorlás jelent komoly problémát. Ebben az esetekben is jól jöhet az ösztönzés-támogatás terén szerzett tapasztalatunk.

Hogyan alakítsuk ki vagy át az ügyfélszolgálatunkat? Milyen call centert érdemes használni? Hogyan kezeljük a közösségi médiában a megkereséseket? Milyen kommunikációs csatornákat nyissunk, amivel elbírunk, és fontosak is az ügyfeleinknek? Csak néhány kérdéskör, amiben segíteni tudunk.

Felkeltettük érdeklődését?

Vegye fel a kapcsolatot velünk!