Önnek mire van szüksége?

Működtetésben kérek segítséget

Azoknak a cégeknek javasoljuk, ahol nincs saját csapat, szakember erre a feladatra, vagy akár tapasztalt marketingessel szeretnék kiegészíteni erőforrásaikat. Jelenleg is dolgozunk mindkét felállásban. És igen, mindkettő rendben működik!

A teljes körűségben aztán tényleg minden elképzelhető elem benne lehetne, de még a munka megkezdése előtt javaslatot teszünk, hogy mit érdemes és mit nem. Nyilván, ez attól is függ, hogy mekkora időkeretben gondolkodhatunk. Látunk külső marketinges szolgáltatót, aki havi 5-10 órás rendelkezésre állást is vállal komplett feladatra. Nos, gondoljuk végig higgadtan: ebből értelmes, eredményes munka nem hozható ki, maximum részfeladatok. A mi legkisebb havi időkeretünk, amiben már eredményes marketing programot lehet működtetni, 20 óra. Igen, egy tapasztalt szakembernek ebbe már nagyon sok minden belefér a promóciós kampányoktól a közösségi kommunikáción keresztül egy havi rendszerességű hírlevélig, grafikai anyagok menedzseléséig.

Van egy téma, egy ötlet, egy akció, amit szeretne megvalósítani. Nincs szüksége arra, hogy folyamatosan szervezzük a marketing tevékenységet.

Lehet ez egy nyereményjáték, egy rendezvény, vagy egy új termék bevezetése. Bárhogy is legyen, tervezéssel vagy csak a kivitelezéssel kell foglalkoznunk, megoldjuk. Ehhez szükség lehet egy, a kampányhoz kapcsolódó webes oldalra, hirdetésekre, grafikai anyagokra, nyereményjáték szabályzatra, sajtókommunikációra, kisfilmre és sok másra. Ilyenkor a saját partneri csapatunkat szoktuk javasolni, de természetesen választhat saját kivitelezőket is, például a jól bevált grafikust, forgatócsoportot, hostess szolgáltatót. Mi egyetlen dologra koncentrálunk: hogy a lehető legjobban sikerüljön a projekt.

Ott kell lenni, nincs mese! Ugyanakkor viszont ezek a legnagyobb erőforrást igénylő kommunikációs csatornák. Gyakori, rendszeres bejegyzés készítés, gyors reagálás, folyamatosan értelmes és minőségi tartalom.

Legnagyobb rutinnal a Facebook hirdetéseknél rendelkezünk. Itt aztán mindenféle formában otthonosan mozgunk, a cél ismeretében optimális formát és tartalmat választunk. A célcsoport összeállítása különösen a kedvenc feladataink közé tartozik.

Másik erősségünk a PR cikk. Ettől a feladattól sokan ódzkodnak. Ne legyen reklámszagú, de azért kijöjjön belőle a mondandónk lényege, és még érdekesnek is találják? Szeretünk egyensúlyozni a szavakkal.

Aztán persze jöhet még Google Adwords hirdetési feladat, és a LinkedIn szponzorált tartalmak elkészítését is ránk bízhatja.

A tartalom, a sztori, a vírusvideók korszakát éljük. Ehhez pedig szükség van jó szövegekre, videók esetében ötletes forgatókönyvre. Minden formához írunk szöveget, legyen az kulcsszó optimalizált honlap tartalom, közösségi bejegyzés, cikk, prospektus, film forgatókönyv vagy hírlevél.

Ismét hangsúlyoznunk kell, hogy mi nem “kilóra”, vagyis karakterszámra határozzuk meg a díjat. Ahhoz, hogy ne írjunk butaságokat, el kell kicsit mélyülnünk az adott szakterületen. És hát valljuk be: van, akinek a villamos gépekről könnyebb cikket írni, másoknak az orvosi vizsgálatokról. De hogy minden téma azonos nehézségű lenne egy szövegíró számára, az nem túl hihető…

Felkeltettük érdeklődését?

Vegye fel a kapcsolatot velünk!