Marketing terv stratégiai kérdésekben
Kommunikációs stratégiára sokféle helyzetben lehet szükség. A szervezet most indul, vagy épp irányt vált, változtat a tevékenységén. Olyan életszakaszban tart a szervezet, amikor hosszabb távú döntést kell meghoznia. Lehet ez például generációváltás, új piacra lépés vagy egy komoly beruházás előkészítése. Bárhogyan is legyen, itt az alapos piacelemzésre biztosan szükség van, és mellette további kérdések mentén szervezett beszélgetéseink során meg kell ismernem az elképzeléseiteket, célkitűzéseiteket, hogy segíteni tudjak a hosszabb távú irányvonal kialakításában.
Van még egy különös helyzet, amikor nagyon jelen kell lenni a tapasztalattal, ésszel és szívvel egyaránt. Sőt: ilyenkor szükség van az intuíciós képességeinkre is. Ez pedig egy váratlan helyzet, meglepetés. Amikor egy változás hirtelen robban be a szervezet életébe. Sok szervezet számára a 2020-as év ezt a helyzetet hozta el. Így ha még ezt éled vagy most ért el hozzád a valós hatása, akkor szívesen segítek megtalálni az új lehetőségeket, a kommunikációs irányokat.
Alapvetően stratéga vagyok. Szeretem egyben, összefüggésben látni a dolgokat és így is nyúlni hozzájuk. Ehhez arra van szükségem, hogy „beleüljek a fejedbe”. Vagyis a lehető legalaposabban átlássam a működéseteket, elképzeléseiteket, a rendelkezésetekre álló erőforrásokat és mindazt a folyamatot, amelynek most talán még az elején vagytok. Meglátni a „csírákat”, a kis kezdeményezéseket és segíteni azoknak felnövekedését – nincs ennél csodálatosabb hivatás.