Marketing – még nem tudom, mire van szükségem.
Gyakran találkozom ezzel a helyzettel. Amikor a marketing még nem szerves része a működésednek vagy épp csak elkezdted a tevékenységedet, akkor számtalan bizonytalanság van benned. Hogy egyáltalán hogyan kezdj neki.
Ahhoz, hogy ilyen esetben segíteni tudjak, semmi más teendőd nincs, mint hogy keress meg az elérhetőségek egyikén, miután megfogalmaztad
- a célt, amit szeretnél elérni
- a problémát, ami foglalkoztat
- vagy a kérdést, amire szeretnél választ kapni
Ha még csak a célt, feladatot tudod, de nem ismered az eszközt, nincs miért aggódnod. Ez egyébként is az én szakmai dolgom kitalálni.
A marketing még nem mutatja meg magát számodra, azt sem tudod, mit szeretnél elérni vagy mi akadályoz? Ezzel sincs semmi baj.
Még csak az sem fontos, ha nem ismersz egyetlen klasszikus marketinges kifejezést sem. Én egyébként magam sem használom azokat, mert hát a marketing szón kívül minden másra van szép magyar kifejezés.
Mindent közösen megbeszélünk, meg fogom kérdezni mindazt, ami ahhoz szükséges, hogy segíteni tudjak. A segítésnek többféle formája van. Lehetséges, hogy Te tudod és szeretnéd megtanulni mindazt, amivel magad működteted majd a marketing tevékenységedet. Az is lehet, hogy egy átfogó programra van szükséged, mert például nagy benned az ellenállás, hogy „nyomulj”, „tukmálj”. Ez még jó is, mert ez az új marketing szemlélet épp nem erről, hanem a természetes fejlődésről és tiszta kommunikációról szól.
Lehetséges, hogy a megbeszélésünk végére már választ kaptál a kérdéseidre, így valójában egy eseti megbeszélést és tanácsadást vettél igénybe. És az is lehet, hogy szeretnéd inkább rám bízni a teljes kivitelezést, a marketing működtetését. Ilyen feladatokat csak olyan témában vállalok, amelyben igazán hiszek és olyan együttműködésben, amely szoros és egyenrangú. Köszönöm a megértésed!
Nos hát ha van egy kezdeti bizalmad az irányomba, akkor kattints az elérhetőségekre és jelentkezz nálam!