– Saját adatbázissal nem rendelkezünk, azonban segíteni tudok abban, hogy megbízható adatbázis forgalmazótól szerezhesd be a szükséges címlistát.
Mire van szükséged?
Információgyűjtés a döntéseimhez
Meglévő ügyfeleink, partnereink a legnagyobb kincs számunkra. Jó, ha időnként megkérdezed őket, mennyire elégedettek, mit szeretnének. És akkor is nagy segítséget jelenthetnek, amikor egy döntés előtt szeretnél valamit megmutatni, kipróbáltatni.
Gyakran előfordul, hogy tőlük kapsz információkat, ötleteket, amelyek akár új termék/szolgáltatás kifejlesztésére is inspirálhatnak.
Többféleképp kérdezheted őket, mindegyik formában számíthatsz a Kontaktiára.
A teljesség igénye nélkül: kérdőíves megkérdezés, fókuszcsoport, mélyinterjú, közösségi kommunikációs csatornán megkérdezés, beszélgetés. Ha megvan, hogy mit szeretnél megtudni, akkor segítek megtalálni hozzá a legjobb módszert, megtervezem, megszervezem a kutatást és elkészítem az elemzést, ennek alapján javaslatokat is adok.
Amikor információt szeretnénk a piacról, nem feltétlenül a magasabb költséget jelentő úgynevezett elsődleges kutatással szerezhetünk adatokat. Sok esetben már valaki más megtette helyettünk, vagy a saját rendszereinkből is kinyerhető mindez. Az internetes létezés időszakában számtalan lehetőségünk van, hogy megnézzük, mit tesz a versenytárs, hogyan működik a piacunk, mi vezérli az ügyfeleink döntéseit. Nagyon szeretek ilyen módon belemélyedni egy-egy témába, iparágba. Épp azért, mert nem vagyok benne a szakmádban, így olyasmit is észreveszek, ami fölött a szakember már elsiklana. Ha ilyen feladatot szánsz nekem, akkor leginkább a célt, a szükséges információt kell meghatároznod, amit szeretnél elérni. Akár egy-egy szereplőt vagy ügyfélcsoportot szeretnél jobban megismerni, akár egy átfogó helyzetképet szeretnél, hogy lásd, merre vannak lehetőségeid, ezt a kutatási formát javaslom.
Itt is az a gyakori nehézség, hogy aki benne van, az nem látja át, vagy elsiklik a figyelme egyes pontok felett. A megszokás is nagy úr, néha nehéz eljutni oda, hogy másképp is lehetne. Én ezeket az elakadásokat és a lehetőségeket keresem és mutatom meg. Akár egy konkrét problémát keresel, akár “csak” azt szeretnéd, hogy jobban működjenek a kommunikációs folyamataid, elégedettebbek legyenek a kollégák, ügyfelek, partnerek, számíthatsz a segítségemre.
Ha konkrétan egy-egy kommunikációs csatornát szeretnél megvizsgálni, javítani a működésén, akkor javaslom a kommunikációs elemzést, auditot. Legyen szó Facebook oldalról, hirdetési kampányról, ügyfélszolgálati tevékenységről, intranet működésről, honlapról, hírlevélről, eseményről vagy bármiről, ahogyan kapcsolatban van a szervezet másokkal. Forma, tartalom, folyamat összetett, teljeskörű elemzése ez, a lehetőségek megmutatásával és ajánlásokkal együtt.
A leggyakrabban Facebook oldal és hirdetés elemzést kérnek tőlem, ezért ha Neked is épp erre lenne szükséged, akkor itt találsz hozzá leírást, árat és meg is tudod rendelni gyorsan, egyszerűen: