Információt szeretnék gyűjteni a döntéseimhez, hogyan találjak új ügyfeleket.
Ha szeretnél újabb ügyfeleket elérni vagy azon gondolkodsz, min változtass, új termékkel/szolgáltatással szeretnél kilépni, mielőtt döntesz és megtervezed a lépéseket, jó, ha megismered a reménybeli ügyfelek és partnerek véleményét. Ha társadalmi kérdésekben kutatsz, akkor is bátran ajánlok segítséget.
Elsődleges kutatási formák közül a kérdőíves online, személyes és telefonos megkérdezést, a megkérdezettek körétől függően ezek kombinációját javaslom. Ha azonban a mélyére szeretnél ásni egy-egy kérdésnek vagy a probléma, amire választ keresel, összetettebb,akkor mélyinterjúval vagy fókuszcsoportos programmal érdemes ezt megoldanunk.
A tervezésben, szervezésben a kérdések megfogalmazásában, a kérdőívkészítésben és elemzésben is számíthattok rám. Szociológus-közgazdász szakemberként vezetem ezeket a megkérdezési programokat.
Amit még tudnod kell:
– Saját adatbázissal nem rendelkezünk, azonban segíteni tudok abban, hogy megbízható adatbázis forgalmazótól szerezhesd be a szükséges címlistát.
– Ha kérdőíves megkérdezést tervezel, akár a teljes kutatás, akár bizonyos részfeladatok (kérdőív összeállítása, módszertan kialakítás, megkérdezés, elemzés) elvégzésében számíthatsz a Kontaktiára.