Az Erőteljes ismerkedés az új marketinggel egy nyári négynapos program, személyes jelenléttel.

Kiknek szól?

Azoknak, akik még csak kóstolgatják az új marketing szemléletet és módszereket.
Azt már zsigerileg érzik, hogy azzal a marketinggel, amely a jelenlegi rendszer sajátja, már nem tudnak azonosulni. Keresik az új utat. Egy olyan szemléletet és működési módot, ahol nincs manipuláció, leuralás, erőltetés. Ahol nem a „mindenáron eladni” az alapelv.

Azoknak is szól, akikben már megszületett az elhatározás és az első lépéseket is megtették vagy épp most alakítják ki újfajta működésüket, ám keresgélik még az új módszereket, eszközöket, kommunikációs formákat és folyamatokat. Hiányolják a harmóniát a marketing működésükből, időnként visszabillennek a korábbi folyamatokba és gondolkodásmódba. Vagy bizonytalanok, hogy mit is tegyenek.

Itt nincs “szakosodás”, tehát bármilyen olyan tevékenységi területen munkálkodsz, amely képes befogadni az új marketing szemléletet és működést, jöhetsz bátran.

erőteljes ismerkedés az új marketinggel

Mi az új marketing?

Az új marketingről itt olvashatsz. Ennek alapján eldöntheted, tudsz-e kapcsolódni hozzá: Új világ, új marketing

Tervezett program

Fontos, hogy itt lehetőséget, teret és támogatást kapsz. Nincsenek kész válaszok és megoldások. Abban támogatunk, hogy a program által megérlelődjenek Benned felismerések, és a feladatokon keresztül egyénileg vagy a közösség által bukkanj válaszokra és megoldásokra. Így tehát Neked magadnak is aktív jelenlétre, nyitottságra lesz szükséged.

A résztvevők számára egy nagyon intenzív “lökést” hozhat a program. Mindezt változatos feladatokkal, gyakorlatokkal segítjük.

A négy nap négy téma köré szerveződik.

1. rész Az új marketing szemlélet jellemzői
Közösen feldolgozzuk az új marketing szemlélet jellemzőit, már konkrétan kapcsoljuk a saját működésünkhöz is.

2. rész A saját működésünk alapjai
Foglalkozunk a Miért-Hogyan-Mit hármassággal:Miért: meglásd a belső mozgatórugódat, ami a hajtóereje a tevékenységednek.
Hogyan: beazonosítsd azokat az értékeket, döntési módokat és folyamatokat, ahogyan végzed ezt a tevékenységet.
Mit: meg tudd mutatni mindazt a konkrét cselekvést, ajánlatot, terméket vagy szolgáltatást, ami láthatóvá teszi a tevékenységedet, és benne Téged is.

3. rész Kommunikációs elakadásaink feloldása
Az, hogy meddig vagy képes eljutni a hiteles, tiszta kommunikációban, attól függ, hogy mely pontokon van még megakadásod.
Ebben a részben ezeknek a beazonosításával foglalkozunk. Közös és egyéni feladatok segítségével igyekszünk feloldani vagy legalább meglazítani ezeket az elakadásokat.

4. rész Áthangolás
Konkrét folyamatokon és eszközökön keresztül igyekszünk a jelenlegi és az új marketing közötti váltást megtámogatni, hogy megszűnhessen vagy legalábbis enyhülhessen az ingadozásod.

Mivel ez egy közösségi program is egyben, ezért azt tervezzük, hogy az új marketing szemlélethez és közösséghez illő helyszínt és közösségi együttlétet valósítunk meg: egyszerű, csendes, természetközeli környezet, ahol akár közösségi módon szervezhetjük az étkezést is. Hangsúlyt kap, hogy a személyes beszélgetéseknek és a kreativitásnak is legyen tere itt. Ezzel megadva a lehetőséget arra is, hogy a negyedik nappal ne érjen véget a közösséggé formálódás: azt tovább tudjuk vinni más formákba, amihez a résztvevőknek kedvük lesz majd.

Ki vezeti a programot?

Az Erőteljes ismerkedés az új marketinggel program életre hívója Pataki Andrea, aki új marketing szemléletben működő kommunikációs segítő.

Helyszín és időpont

A helyszínt egyelőre keressük.
Mindenképp Magyarországon belül lesz, egy szolid, méltányos feltételekkel igénybe vehető helyet keresünk, amely lehetőleg közel van a természethez. Ha van ilyen ötleted, felajánlásod, szeretettel fogadjuk. A jelentkezési lap utolsó kérdéseinél ezt is meg tudod írni.

Időpontunkat a hely és a jelentkezők igényeit figyelembe véve közösen választjuk ki.
Hogy sikerüljön összehangolni mindezt, kérlek, május 20-ig jelentkezz. Ezt követően tartunk egy megbeszélést, ahol együtt véglegesítjük a helyet és az időpontot is, hogy a helyszínt lefoglalhassuk.
A jelentkezési lap utolsó kérdéseinél meg tudod írni, milyen időpontok és időszakok alkalmasak számodra idén nyáron. Ezzel is gyorsítani tudjuk az időpont kiválasztását.

Részvételi feltételek

  • A díjazás
    A tanító-segítő feladat vállalási díja 80.000 forint (+ÁFA)/fő.
    Ebben a program kialakítása és vezetése, a vezető kapcsolódó személyes költségei, valamint a találkozó után még egy-egy óra időtartamban egyéni támogatás foglaltatik benne. Így tehát a találkozó után nem maradsz magadra a folytatásban sem.
    A helyszín, az utazás és az étkezés költsége ezen felül lesz majd.
  • A tér
    A résztvevők elfogadják a beszélgetések alapértékeit: egyenrangúság, egymásra figyelés, ítéletmentesség, együttműködés, őszinteség, tanulni-fejlődni vágyás és dialógus az itt leírtak szerint: David Bohm dialógus módszere
  • A személyes részvétel
    A résztvevők aktívan vannak jelen a programban, elmondják tapasztalataikat, felismeréseiket, felteszik kérdéseiket és visszajelzéseket adnak

 

Jelentkezés az Erőteljes ismerkedés az új marketinggel programra

Időpontunkat a hely és a jelentkezők igényeit figyelembe véve közösen választjuk ki. Hogy sikerüljön összehangolni mindezt, kérlek, május 20-ig jelentkezz.